Epicom na III edycji FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/EPICOM/2017
Zakup jest planowany w ramach Projektu,
który ubiega się o dofinansowanie w ramach I osi priorytetowej „Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa”, Działania 1.1 „Projekty B+R przedsiębiorstw”, Podziałania 1.1.1 „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
INFORMACJE O OGŁOSZENIU |
|
Data ogłoszenia zapytania ofertowego: |
14.12.2017r. |
Termin składania ofert: |
do dnia 21.12.2017r. |
Miejsce i sposób składania ofert: |
a) pocztą lub osobiście na adres: EPICOM Sp. z o.o., ul. Ekologiczna 8, Bogumiłów 97-410 Kleszczów b) lub w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: m.data@epicom.com
EPICOM Sp. z o.o., ul. Ekologiczna 8, Bogumiłów 97-410 Kleszczów
„Oferta w odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe nr 1/EPICOM /2017 z dnia 14.12.2017r.”
|
Adres e-mail, na który należy wysłać oferty: |
m.data@epicom.com |
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: |
Mateusz Data – Dyrektor ds. rozwoju |
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: |
604 58 97 99 |
Skrócony opis przedmiotu zamówienia: |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług badawczych w następującym zakresie:
|
Kategoria ogłoszenia: |
Usługi |
Kod CPV |
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA |
|
Przedmiot zamówienia: |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług badawczych w następującym zakresie: 1. Usługa badawcza 1 - opracowanie technologii otrzymywania mikro/nanowłókien celulozowych do zastosowania jako dodatki wzmacniające papiery tissue na etapie konfekcjonowania. Usługa badawcza obejmuje:
Usługa badawcza 2 - opracowanie technologii otrzymywania mieszanek polimerowo – biocydowych z wykorzystaniem form użytkowych polisacharydów. Usługa badawcza obejmuje:
Usługa badawcza 3 - opracowanie technologicznych rozwiązań w zakresie sanityzujących dodatków w połączeniu z miro/nano włóknami celulozowymi lub/i mikro włóknami keratynowymi do nanoszenia na gotowe wyroby papiernicze.
Mogące wystąpić w zapytaniu ofertowym nazwy własne (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych". Przez „ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem |
Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia |
|
Załączniki |
Załącznik nr 1 – Formularz oferty Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym Załącznik nr 3 – Wiedza i doświadczenie
|
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU |
|
Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności |
Nie dotyczy |
Wiedza i doświadczenie: |
Oferent posiada doświadczenie umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu spełnienia przedmiotowego warunku Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 1 projekt lub usługę badawczą o podobnej lub zbliżonej tematyce w odniesieniu do przedmiotu zamówienia niniejszego Zapytania Ofertowego. W celu oceny spełnienia przez Oferenta niniejszego warunku, Oferent złoży wypełniony Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego. |
Potencjał techniczny: |
Nie dotyczy |
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: |
Nie dotyczy |
Sytuacja ekonomiczna i finansowa |
Nie dotyczy |
Dodatkowe warunki: |
|
Umowa: |
|
Warunki zmiany umowy: |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Oferenta, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Oferent nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) Opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego; c) Zawieszenia badań przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu badań Zamawiający powiadomi Oferenta wskazując przyczynę zawieszenia. d) Konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian. e) Konieczność modyfikacji przedmiotu umowy w przypadku otrzymania wyników badań, które spowodują, że realizacja przedmiotu umowy w zakresie wskazanym przy zawieraniu umowy stanie się niecelowa lub nieopłacalna oraz w przypadku, gdy groziła będzie rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
a) Zmiana obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Oferenta, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Oferenta. b) Rezygnacja z części dostawy, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych dostaw.
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Oferenta i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy; b) powstania nadzwyczajnych okoliczności, będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy – jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy; c) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; d) W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej realizowanym projektem zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
Warunki zmian:
|
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Oferenta: |
|
KRYTERIA OCENY I SPOSÓB PRZYZNAWANIA PUNKTACJI |
a) Kryterium łącznie cena brutto przedmiotu zamówienia (KC) – waga 100% Oferent określa cenę brutto przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w Zapytaniu Ofertowym oraz szczegółowym opisie zamówienia. Przedstawiona w ofercie cena będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty (nie dopuszcza się rabatów rzeczowych). Cena brutto powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeśli Oferent określi cenę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN po średnim kursie NBP (tabela A) z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
Liczba punktów w kryterium „łącznie cena brutto przedmiotu zamówienia” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
(łącznie cena brutto najtańszej spośród złożonych ofert / łącznie cena brutto rozpatrywanej oferty) x 100 x 100% (waga kryterium) = liczba punktów oferty rozpatrywanej (KC)
|
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I OCENY OFERTY |
|
Sposób przygotowania oferty: |
|
Sposób oceny oferty: |
Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert złożonych przez Oferentów w oparciu o ocenę warunków udziału w postępowaniu, a także ocenę kryteriów wyboru oferty.
a) Oferta wraz z załącznikami została przygotowana zgodnie z wytycznymi określonymi w punktach „Miejsce i sposób składania ofert”, „Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Oferenta” oraz „Sposób przygotowania oferty” – 0/1 b) Oferta jest zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – 0/1
a) Oferta spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punktach: „Wiedza i doświadczenie” – 0/1 b) Oferent nie podlega wykluczeniu zgodnie z punktem „Wykluczenia” niniejszego Zapytania Ofertowego– 0/1
|
Pozostałe informacje: |
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) postępowanie jest obarczone istotną wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy, c) z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał lub nie mógł przewidzieć, udzielenia zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego lub z innych przyczyn stało się niecelowe.
|
Wykluczenia: |
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent jest zobowiązany do podpisania Oświadczenia o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym (oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego). |
zal._1___formularz_oferty_(1_epicom_2017).docx zal._1___formularz_oferty_(1_epicom_2017).docx